December maand komt eraan & Nieuwe beheerders gezocht

Het jaar is bijna voorbij en dat laten we natuurlijk niet zomaar gebeuren. Fans is erg benieuwd wat jullie mooiste momenten waren op Manege de Gagel. Het afgelopen jaar is er weer van alles gedeeld en gepost. Er zijn wedstrijden gewonnen, buitenritten gemaakt, springlessen gevolg en oneindig veel geknuffeld met de paardjes. Wat waren jouw mooiste momenten van 2019? Laat het ons weten!

 

IK ben van plan (als school het een beetje toestaat) ergens op een leuke manier en overzicht te maken van de leukste momenten. Misschien in een video misschien een foto slider op de site of gewoon op Instagram een recap. Ik moet even kijken wat lukt maar ik ga proberen iets leuks te maken. (ik beloof niets want ja je weet t school is vet druk en de feestdagen enzo maar goed dat is mijn eigen zorg)

 

Heb je nou een geweldig avontuur beleefd dit jaar? Of heb je een goed geheugen en kan je een aantal memorabele momenten noemen? Stuur het hieronder in een berichtje naar me op ter inspiratie :)

 

Blijf daarnaast ook in 2020 al je momenten delen met #Gagelfans. Of je nu een fan account hebt of niet. 

 

Nieuwe beheerders gezocht

Zoals jullie weten mogen beheerders altijd zeggen als ze willen stoppen met een account en dan zoekt Fans (ik dus) een nieuwe beheerder. Daarnaast loopt Loreal nu mee in de lessen en uiteraard mag er dan nu eindelijk een account voor haar komen. Het lijkt me leuk om dat net als bij Luanga met een stemwedstrijd te doen ook omdat dat gewoon leuk is.

 

Ook voor Tjakka, Khedira en Bacardi zoeken we een nieuwe beheerder. Lijkt het je leuk om een van deze of een ander fan account te beheren? Zet jezelf dan op de wachtlijst door hier een berichtje te sturen. 

 

 

Laat hieronder jouw momenten achter

Of stuur ze op met foto's of filmpjes naar thegoptm@gmail.com

 

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Reactie schrijven

Commentaren: 0